2017-2022 թվականների զբոսաշրջության հատվածում ամենակարևորը կետը կարծում եմ այս կետն էր՝
- 2017-2022 թվականների ընթացքում ամրապնդել, զարգացնել և խթանել
համաշխարհային շուկայում Հայաստանի` որպես ապահով և զբոսաշրջության համար գրավիչ երկրի նկարագիրը:
Շատ կարևոր կետ է, որպեսզի զբոսաշրջիկները տեսնեն Հայաստանը, որպես ապահով և խաղաղ երկիր հանգստի համար, ինչպես նաև գրավիչ երկիր, որտեղ կարող են բազմաթի վայրեր այցելել, ուրախ և հիշարժան օրեր ունենալ:
2018 թվականի ծրագրից առանձնացրեցի այս կետը՝
- Նախատեսվում է առանձնացնել զբոսաշրջային մեծ ներուժ
ունեցող զբոսաշրջային ենթաճյուղեր՝ էկոտուրիզմ, գաստրոտուրիզմ, էքստրիմ տուրիզմ, էթնո տուրիզմ՝ համաշխարհային շուկայում Հայաստանը թիրախավորված դիրքավորելու և համապատասխան հետաքրքրություններ ունեցող զբոսաշրջիկների համար մեր երկիրն առավել գրավիչ դարձնելու նպատակով։
Բնականաբար ոչ մի զբոսաշրջիկ չի ցանկանա այցելել մի երկիր, որտեղ ոչ մի հետաքրքիր և գրավող բան չկա, իսկ օրինակ՝ փառատոնները, մշակույթային երեկոները, ադրենալին փոխանցող էքստրիմ տուրիզմը գրաում են զբոսաշրջիկին:
2019 թվականի ծրագրից առանձնացրեցի այս կետը՝
- Կառավարությունը կարևոր է համարում նաև Հայաստան մուտքի վիզային
ռեժիմների ազատականացմանը և օդային տրանսպորտի գների նվազեցմանն ուղղված հարցերի կարգավորումը։
Սա շատ լավ միջոց է զբոսաշրջիկին գրավելու համար՝ մատչելի գներ, առանց վիզայի մուտք և ավելորդ խնդիրներից խուսափելու համար մարդիկ հաստատ ցանկություն կունենան այցելելու, քանի որ միշտ հեշտը կլանում է:
2021-2026 թվականների ծրագրից առանձնացրեցի այս կետը, նաև այն բանի համար, որ այն չկար նախորդներում՝
- Ստեղծվելու է առցանց հարթակ, որի միջոցով օտարերկրյա զբոսաշրջիկներն ավելի դյուրին կկարողանան ձեռք բերել դեպի Հայաստան զբոսաշրջային փաթեները:
Շատ կարևոր դիտարկում է, քանի որ այս դարում, երբ ամեն ինչ առցանց է կատարվում կարևոր է, որ այդ հարթակում լինի ամեն ինչ հասանելի և գրավող, այդպես շատ մարդիկ կտեսնեն և կհետաքրքրվեն տվյալ փաթեթներով և գուցե այն տեսնի մարդկության քսան տոկոսը, որոշի այցելել հինգ տոկոսը, ինչը լավ ցուցանիշ է:
Բոլոր ծրագրերում գրեթե կրկնվում էր էկոտուրիզմ, էքսրեմալ տուրիզմի և այլ տուրիզմների զարգացումը, որը բնականաբար պետք է տարին տարվա վրա զարգանա, որպեսզի զբոսաշրջիկները առիթ ունենան Հայաստան այցելելու, և գրեթե բոլորում նշված էր համաշխարհին աշխարհում ճանաչման մասին կետը, որովհետև այժմ բոլոր երկրները չէ, որ ապահով են զբոսաշրջության համար և այդ հանգամանքը կարելի է որպես առավելություն օգտագործել և գրավել զբոսաշրջիկներին:
Ըստ իս կառավարության ծրագիրը լիարժեք չի իրագործվել: Վերջերս իհարկե էքստրեմալ տուրիզմն է զարգանում տարբեր ձևերով, փորձում են մարզերում հետաքրքիր փառատոններ անցկացնել, բայց դրանք ուշադրություն չի դարձվում, և դրանք դառնում են ոչ այդքան հետաքրքիր և գրավիչ փառատոններ, որոնց համար կարելի է գնալ տվյալ երկիր: Բացի այդ առցանց հարթակում պետք է լինի շատ լավ մարքեթինգային քայլերով մշակված գովազդ, որը կկարողանա գրավել մարդուն, ով փնտրում է հանգստի վայր և այնպես, որ նա բացի հետաքրքրվելն անցնի գործողության, այսինքն ընտրի Հայաստանը, որպես զբոսաշրջության վայր: Այս ամենից հետո կարևոր է, որ զբոսաշրջիկը չհիասթափվի և այցելելուց հետո իսկապես տեսնի այդ ապահովությունը, հետաքրքիր փառատոնները և այլն, որպեսզի ևս մեկ անգամ այցելի կամ թեկուզ մտերիմներին խորհուրդ տա այցելել: