Posted in Մայրենի, Մխիթար Սեբաստացի, Սեբաստացու օրեր, Uncategorized

Տնային Աշխատանք.Մայրենի.

,,Սեբաստացու անխոնջ ընթերցանութեան ոճը,,

  • Այս հոդվածից տեղեկացա, որ …

Այս հոդվածից տեղեկացա, որ երբ նա կարդում էր չէր դադարում կարդալ և կարդում էր մինչև վերջ: Նրա նման ոչ ոք չէր կարդում: Գիրք կարդալը, ընթերցանությունը նրա զբաղմունքն էր և նա երբեք չէր ձանձրանում:

  • Լրացուցիչ առաջադրանք

Չորրորդ հոդված — Ինչպիսի՞ ընթերցող էր Սեբաստացին: Խոսիր քո մասին. ինչպիսի ընթերցող ես դու — նմա՞ն ես նրան, ինչո՞վ: Քո մտերիմներից կա՞ Սեբաստացու նման ընթերցող. ներկայացրու նրան, զրուցիր հետը և պատմիր մեզ այդ զրույցը (կարող ես նաև տեսագրել կամ ձայնագրել):

Սեբաստացին երբեք չէր ձանձրանում ընթերցանությունից: Ես նույնպես չեմ ձանձրանում: Ես Սեբաստացուն նմանեցնում եմ իմ տատիկի հետ: Նա շատ է կարդում, իհարկե հիմամի փոքր քիչ աշխատանքի բերումով և տնային աշխատանքների պատճառով մի փոքր քիչ է  ընթերցում: Նա երբ ընթերցում է նրան բոլորը սիրով լսում են:

Leave a comment