Posted in Ուսումնական շրջանների ամփոփում, Uncategorized

Ուսումնական առաջին շրջանի ամփոփում…

  • հաճախում-բացակայություն-բաց թողած պարապմունքների լրացում սահմանված կարգով.

Այս ուսումնական շրջանում ունեցել եմ 11 ժամ բացակայություն: Բոլոր ժամերի բացակայության համար տեղեկացրել եմ: Բացակայել եմ հարգելի պատճառներով: Եղել եմ վատառողջ, գնացել եմ ակնաբուժարան, կիթառի քննության եմ եղել, որոնց պատճառով բացակայել եմ:

  • ուսումնական բլոգի վարում. բաժիններ, յուրաքանչյուրում նյութերի առկայություն,

Ունեմ հետևյալ բաժինները՝

Հայոց լեզու – 21 նյութ

Գրականություն – 24 նյութ

Հանրահաշիվ – 0 նյութ

Երկրաչափություն – 0 նյութ

Ռուսերեն – 18 նյութ

Անգլերեն – 17 նյութ

Քիմիա – 13 նյութ

Ֆիզիկա – 7 նյութ

Կենսաբանություն – 6 նյութ

Պատմություն – 15 նյութ

Աշխարհագրություն – 7 նյութ

Իրավունք – 4 նյութ

Իսպաներեն – 7 նյութ

  • ուսումնական պարապմունքներին մասնակցություն սահմանված կարգով. ուշացումներ

Մասնակցել եմ սահմանված կարգով բոլոր ուսումնական պարապմունքներին, երբեմն ուշացել եմ:

  • մասնակցություն դասարանի, ընտրությամբ գործունեության խմբի ուսումնական ճամփորդություններին. ուսումնասիրություն, լուսաբանում

Այս ուսումնական շրջանում ճամփորդել եմ դեպի Իջևան եռօրյա ճամփորդության ընկեր Մարալի և ընկեր Անիի հետ, 08-10.11.19 – լուսաբանում ունեմ:

  • մասնակցություն ուսումնական նախագծերի, նախագծերի թվարկում, անհատական աշխատանքը նախագծում

Իմ սեբաստացիական ուղին

Նվեր կրթահամալիրին

  • մասնակցություն ուսումնական-հասարակական աշխատանքներին, մասնակցություն հիգիենիկ միջվավայրի, գույքի խնամքի աշխատանքներին.

Մասնակցել եմ շրջակա միջավայրի խնամքին:

  • մասնակցություն դասարանում, դպրոցում, կրթահամալիրում կազմակերպված տոնի, ծեսի, ստուգատեսի

Չեմ մասնակցել:

  • մասնակցություն ցուցահանդեսի, համերգի, ներկայացման

Մասնակցել եմ ուրբաթ-համերգների:

  • կրթահամալիրի ներքին կարգապահական կանոնների խախտում.

Ներքին կարգապահպանական կանոնների խախտում չունեմ:

  • անհատական ձեռքբերումները ուսումնական առաջին շրջանում.

Այս ուսումնական առաջին շրջանում ես ձեռք եմ բերել լրացուցիչ գիտելիքներ, տարբեր ճամփորդությունների և նախագծերի մասնակցելու հնարավորություններ:

  • ուսումնական յուրաքանչյուր դասընթացներից (այդ թվում՝ ընտրությամբ) իր առաջադիմության ինքնագնահատում.

Հայոց լեզու – լավ

Գրականություն – գերզանց

Հանրահաշիվ – գերազանց

Երկրաչափություն – գերազանց

Ռուսերեն – գերազանց

Անգլերեն – գերազանց

Քիմիա – լավ

Ֆիզիկա – լավ

Կենսաբանություն – բավարար

Աշխարհագրություն – լավ

Պատմություն – լավ

Իրավունք – լավ

Իսպաներեն – բավարար

Ֆիզկուլտուրա – լավ

Պար – լավ

Երգ – լավ

  • ուսումնական շրջանի կազմակերպման վերաբերյալ իմ հարցադրումները, առաջարկությունները.

Առաջարկություններ և հարցադրումներ չունեմ:

  • «Ուսումնական ձմեռ» նախագծով դեկտեմբերի 23-ից հունվարի 7-ը անելիքները՝ Ամանորի, Սուրբ Ծննդյան անհատական-ընտանեկան նախագիծ ընթերցանություն, ուսումնասիրություն, ուսումնական այլ աշխատանք, ուսումնական երկրորդ շրջանում գործունեության նախագիծ՝

Կատարելու եմ բոլոր ինձ հանձնարարվող նախագծերը, ընթերցելու եմ ամանորյա պատմվածքներ։

  • Հանրակրթական Դիջիթեք, բնագիտատեխնիկական նախագծերի ստուգատեսներին ներկայացվող նյութեր

Իմ սեբաստացիական ուղին

  • Հանրակրթական Դիջիթեք, բնագիտատեխնիկական նախագծերի, մարզական, ազգագրական ստուգատեսների կազմակերպման առաջարկներ.

Առաջարկներ չունեմ:

  • իմ ընտրած ճամբարային ջոկատը

Հունվարյան ճամբարին մասնակցելու եմ տարբեր առարկայական նախագծերի, ճամփորդությունների, այլ առաջարկվող նախագծերի:

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s